maandag 12 januari 2015

SENDING YOU A MESSAGE

Eerstvolgende verzamelbestelling = 17 januari

Waar zouden we zijn zonder onze mobiele telefoon?
Nou ik weet het wel: nergens!
Ik ben zo iemand die absoluut niet zonder haar "mobieltje" kan: even 
lekker appen naar vriendinnen, gemaakte creaties delen en even 
snel kijken of ik nog mail heb....


Voor dit kaartje gebruikte ik meerdendeels artikelen van Stampin' Up!
(De gestempelde afbeeldingen op het scherm van de telefoon en het gekleurde papier zijn niet van Stampin' Up!)

Ik kwam de stempeltjes het afgelopen weekend ergens tegen en ik kon
 ze gewoon niet laten liggen. 
Zeg nou zelf: ze zijn grappig toch?

Ik gebruikte voor deze kaart o.a. de "World Map" achtergrond stempel, de banner pons, dazzling diamonds glitter papier (hartjes) en de stempelset "Perfect Pennants"


Om het kleine hartje uit glitterpapier te ponsen gebruikte ik mijn Owl Builder Punch en het grote hartje knipte ik met de hand.


---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.

---

VAKANTIE

Ik ben op vakantie van 25 januari t/m 16 februari dus tijdens die periode kun je geen bestelling plaatsen. Toch loont het om te wachten tot de eerstvolgende bestelronde op 27 februari want wie wil dit schitterende prijzenpakket nu niet winnen? :-)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten