vrijdag 9 januari 2015

VINTAGE FRIDAY

eerstvolgende verzamelbestelling = 10 januari

Ik heb me weer eens gewaagd aan het maken van een card-in-a-box wat
 heel leuk blijft om te doen.
De kaart kan opgevouwen gewoon in een enveloppe verzonden worden.
Ik gebruikte de set "Butterfly Basics" voor deze creatie:




De prachtige stempelset "Buttefly Basics" met de bijbehorende vlinder framelits is onbetwist een van mijn favorieten uit de nieuwe seasonal catalogus.


Zou jij ook zo'n leuke card-in-a-box willen maken (misschien met een andere stempelset), neem dan contact op.
Stampinunlimited@hotmail.com

---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.
Bestel je voor € 120,=, dan mag je twee cadeaus uitzoeken enz.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=
Wat kun je winnen:

Een prachtig pakket met Stampin' Up! producten bestaand uit:
 stempelsets, Designer series Papier, embelishments, PL producten en inkt.


Voor iedere bestelling vanaf € 75,= in de periode 6 januari t/m 31 maart doe ik een lootje in de hoge hoed en op 1 april trek ik de winnaar (geen grap!)

Onder mijn volgers verloot ik nog een extra hartjes mask.
Wat moet je doen om dat mask te bemachtigen?
Laat een gezellige reactie achter hoe lang jij mijn blog al volgt en wat 
jouw favoriete blogpost tot nu toe was.
Plaats het bovenstaande plaatje in de zijbalk van je blog (wanneer je 
een blog hebt) en link mijn blog hieraan.

Ook facebook volgers maken kans op het mask door het bericht te liken en te delen.
Doe je beide, dan maak je dubbel zoveel kans!

---

VAKANTIE

k ben op vakantie van 25 januari t/m 16 februari dus tijdens die periode kun je geen bestelling plaatsen. Toch loont het om te wachten tot de eerstvolgende bestelronde op 27 februari want wie wil dit schitterende prijzenpakket nu niet winnen? :-)

1 opmerking :

  1. super leuk deze .Ze blijven inderdaad leuk om te maken , fijne vakantie en veilig weer thuis1

    BeantwoordenVerwijderen