woensdag 25 februari 2015

IRRESISTIBLY YOURS SPECIALITY PAPERS 

eerstvolgende verzamelbestelling = 27 februari

Hebben jullie het leuke IrresistIbly Yours papier uit de SALE-A-BRATION flyer 
al eens goed bekeken? (blz. 15 van de flyer)
Op het eerste gezicht valt het misschien niet zo heel erg op, maar dit
is ontzettend leuk papier waar je heel aparte creaties mee kunt maken.
Bekijk dit filmpje maar eens:





Dit is de creatie die ik maakte met het Irresistibly Yours papier:



Wanneer je tijdens de SALE-A-BRATION periode (t/m 31.03.2015)
 een bestelling plaatst van € 60,= dan mag je een gratis cadeau uit de flyer kiezen.
(bestel je voor € 120,= dan kies je twee gratis cadeaus, enz.)
Kies bijvoorbeeld voor het Irresistibly Yours paper en creëer
 je eigen Designer papier.

Maar er is meer!
Wanneer je een bestelling doet vanaf € 75,= ding je tevens mee naar 
die super prijs die ik ter beschikking stel:


Een prachtig pakket met Stampin' Up! producten bestaand uit:
 stempelsets, Designer series Papier, diverse embellisments, PL artikelen en inkt.


Voor iedere bestelling vanaf € 75,= in de periode 6 januari t/m 31 maart doe ik een lootje in de hoge hoed en op 1 april trek ik de winnaar (geen grap!)
Mail me vandaag nog je bestelling : stampinunlimited@hotmail.com

---

WEEKLY DEALS


---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten