vrijdag 27 februari 2015

VINTAGE FRIDAY

Zo, ik heb de eerste werkweek na mijn vakantie weer overleefd ... 
Eerlijk gezegd viel het best wel mee; het was leuk mijn collega's weer te zien
(ik heb hele leuke collega's) en uiteraard had ik na mijn vakantie ook wel
weer zin om iets creatiefs met mijn handen te doen :-)
Ik zie alleen een beetje op tegen het uitzoeken van die paar duizend foto's 
die ik maakte... 

Voor vintage friday maakte ik ditmaal een faceted box:




Ik heb het ontwerp van de box niet zelf verzonnen, maar zag deze 
op de site van Sam Donald hier
Ik gebruikte Crumb Cake papier en stempelde de rozen ook 
met Crumb Cake inkt.
Je krijgt dan een mooi tone-on-tone effect.
De rozen komen uit de set "Stippled Blossoms"


Ik gebruikte de stans "Sprial Flower" voor het maken van de roosjes


Het kleine labeltje maakte ik met de "Curvy Keepsakes" thinlits.
Ik gebuikte de stempelset "A Round Array" voor het tekstje:



Dit doosje is niet met het Envelope Punch Board gemaakt maar
 met de Simply Scored.
Naast mijn snijmachine is de Simply Scored het artikel dat ik het 
meeste gebruik;
ik kan echt niet meer zonder! 

Wil jij ook een Simply Scored Rilboard hebben?
Morgen doe ik weer een verzamelbestelling bij Stampin' Up! dus geef je bestelling snel door op stampinunlimited@hotmail.com

---

SALE-A-BRATION


De leukste tijd van het jaar!
Van 6 januari t/m 31 maart vindt de SALE-A-BRATION plaats.

Tijdens deze maanden mag je bij iedere € 60,= die je bestelt, 
een cadeau uitzoeken uit de SALE-A-BRATION flyer.

Maar.... er is meer!  Aan het einde van de SALE-A-BRATION verloot ik een 
SUPER pakket aan prijzen voor al degenen die bij mij een bestelling 
hebben gedaan tijdens de  SAB-periode vanaf € 75,=

Klik hier voor meer informatie.

Denk er ook aan dat je ook kunt kiezen uit de vier extra uitgebrachte SALE-A-BRATION artikelen bij je bestelling van € 60,=
Bekijk de vier extra artikelen hier

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten