woensdag 1 april 2015

AND THE WINNER IS....

Vandaag maak ik de winnaar bekend van het prachtige prijzenpakket dat ik te verloten heb onder alle klanten die tijdens de SALE-A-BRATION bestelden
 voor een bedrag vanaf € 75,=



Nee, het is geen 1-april grap :-)

Een pakket bomvol met Stampin' Up! artikelen; wie wil dat nu niet winnen?
Er zit een pak designer series papier in, maar liefst drie stempelsets, inkt, 
lint in drie kleuren, bijbehorende knoopjes, een mask en 
nog veeeeel meer.

Normaal gesproken moeten loterijen altijd onder toezicht staan van een officiële notaris.
Daar had ik een probleem, want notaris ben ik niet.
Ik heb nog geprobeerd mijn buurman (die professor) is, te strikken voor de trekking maar de prof was druk met het geven van symposia.

Tja....

Ik heb toen maar besloten het zelf te doen.
Ik heb zelf immers gestudeerd voor charmante assistente,
dus zo'n klusje is voor mij een fluitje van een cent :-)

Ik heb briefjes met namen gemaakt en met mijn ogen dicht er
 eentje uit de hoge hoed getrokken.
(eerst dat konijn eruit gehaald)


Zitten jullie er klaar voor?

And the winner is...

tromgeroffel...


KARLIJN VAN DIJK!

Van Harte Gefeliciteerd Karlijn met deze prachtige prijs!
Ik zorg dat je hem zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen en 
heeel veeel plezier ermee toegewenst.

---

WEEKLY DEALS

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
De SALE-A-BRATION is ten einde gekomen en alle demonstratrices zijn
 een beetje uitgeput moe, maar Stampin' Up! komt 
alweer met een volgende goede aanbieding.
Kijk maar eens wat een mooie artikelen er deze week in de 
weekly deals zitten:



Wil je een van deze artikelen bestellen, mail me dan op stampinunlimited@hotmail.com

---

ENVELOPE PUNCH BOARD DOOSJE

En tot slot dan natuurlijk nog een maaksel van de hand van ondergetekende:


Dit ontzettend leuke doosje maakte ik met behulp van mijn Envelope Punch Board.
Wil je weten hoe?
Kom dan naar de workshop op 10 april.
Hier vind je alle informatie.

---

1 opmerking :