vrijdag 3 april 2015

VINTAGE FRIDAY

De hele afgelopen week heb ik hoofdpijn en nekpijn gehad en om eerlijk te zijn....
 ik ben blij dat het vrijdag is en er een lang weekend voor de deur staat.
pffff....
Volgens mij hebben we zon nodig.
Kan iemand die storm af zetten? 
Ik ben er helemaal klaar mee!

Ik tel de nachten af dat we ons puppy kunnen gaan bekijken; zondag is het zover.
Nog heel even geduld en dan kan ik (hopelijk) een paar mooie foto's van haar maken.
Met de nieuwe camera die ik voor mijn verjaardag kreeg heb ik ondertussen geprobeerd foto's te maken van mijn creatie voor vintage friday:
(ik moet nog verder oefenen, dat is duidelijk)


Het was de bedoeling om een mooie, chique verjaardagskaart te maken maar toen 'ie eenmaal af was bedacht ik me dat een kaart als deze niet zou misstaan als trouwkaart.
Toch?
Misschien met een iets andere tekst erop.
Alhoewel "Congrats" eigenlijk ook wel kan.
Wat vinden jullie ervan?

---

Built for Free Using: My Stampin Blog

---

Rest mij jullie allemaal Prettige Paasdagen te wensen.
Niet te veel eieren eten en tot volgende week allemaal!

---

1 opmerking :

  1. Als trouwkaart kan die zeker want hij heeft iets plechtigs ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen