woensdag 8 april 2015

WEEKLY DEALS

Veel beter dan deze week kunnen de weekly deals niet worden:


(klik op het plaatje)

Wat een geweldige aanbiedingen; sla je slag zou ik zeggen!


Ook het clearance rack is weer aangevuld, kom gauw een kijkje nemen!
Kortingen die kunnen oplopen tot 80%, dat kun je niet laten liggen...

Vandaag om 10.30 uur wordt het Nederlandse Clearance Rack opnieuw aangevuld,
 dus hou het in de gaten.
Rond 13.00 uur vanmiddag doe ik een extra bestelling en vanavond
 om 20.00 uur nogmaals.

OP = OP

Geef me je bestelling zo snel mogelijk door!

Een voorbeeld:

De geweldige Snowflake thinlit staat in het clearance rack voor slechts 
€ 23,99 (van € 39,95)


Met deze thinlit maak je in een oogwenk een super-professionele kerstkaart.

Samen met het Magnetic Platform dat ook in de aanbieding is (weekly deals)
voor slechts € 36,71 (van 48,95) verschuiven je thinlits niet en wordt een mooie kaart maken een fluitje van een cent!



(Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het maken van je kerstkaarten :-)

---

ENVELOPE PUNCH BOARD

Tenslotte, na al die verkooppraat, ook nog even een creatie:

Dit superleuke mandje maakte ik met het Envelope Punch Board:


Wil jij ook weten hoe je zo'n leuk mandje maakt?
Kom dan naar de workshop Envelope Punch Board op 
vrijdag 1 mei.
Kijk hier voor meer informatie.

---


CROPDAGEN


A.s. zaterdag staat mijn huis weer open om te croppen.
Kom je ook? 
Ik heb nog maar een paar plekjes.
Hier vind je alle informatie.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten