vrijdag 10 april 2015


VINTAGE FRIDAY

Je hebt vintage en vintage...

Iemand zei laatst tegen mij dat alles dat ik maak wel enigszins een 
vintage tintje heeft.
Hmmm, misschien klopt dat wel zo'n beetje...

Al heb je vintage en vintage...

Onderstaand een vintage kaartje door mij gemaakt met Stampin' Up! spulletjes



En hier een vintage creatie welke ik vorige week cadeau kreeg van
 mijn vriendinnen voor mijn verjaardag:
Op en top vintage!



Met inhoud!


En uiteraard met een heel mooi kaartje erbij:


Onnodig om te zeggen dat ik zowel met de mooie vintage creaties als 
met de inhoud heel erg blij was!

Overigens kreeg ik nog meer "leuke" cadeautjes die te maken hebben
 met hondenpoep maar daarover later meer!

---

CROPDAGEN


Er zijn nog maar enkele plekjes vrij bij de cropdag van a.s. zaterdag 11 april.
Voor € 15,= inclusief lunch kun je een hele dag komen croppen; een leuke gelegenheid om nieuwe, creatieve mensen te leren kennen!
Geef je op voor vrijdagavond 19.00 uur:
stampinunlimited@hotmail.com
Kijk hier voor meer informatie

1 opmerking :

  1. Fijn dat onze kadoorjes in de smaak zijn gevallen. Jouw kaartje is ook mooi!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen