maandag 13 april 2015

PUPPY UPDATE

Stampin' Up! bestellen = 13 april

In mijn post van 30 maart vertelde ik dat we uitkijken naar de komst van
 een Golden Retriever pup.
Inmiddels zijn we bij de fokker langsgeweest om de pups te bekijken en 
te knuffelen (aaaaaaaaahh zo lief)

Kleine hondjes worden groot...
Kijk maar eens hoe de pups groeien als kool:

Van onooglijke "biggetjes"


Naar prachtige pups


Deze dikzakken vertegenwoordigen de uitspraak "Hollands Welvaren"!


En ja, die ene kleine is hartstikke gezond en normaal van gewicht.
De anderen zijn reuzen!

Uiteraard tel ik de dagen af tot volgend weekend als ik de pups weer mag platknuffelen :-)

Toen we de eerste keer langskwamen om de borelingen te bekijken heb ik een grappig cadeautje meegenomen voor de gastvrouw:





Ik maakte vijf doosjes met de Curvy Keepsakes thinlits, drie roze voor de geboren 
"meisjes" en twee blauwe voor de geboren "jongetjes"
In de doosjes zitten hondensnoepjes.

De vijf doosjes heb ik vervolgens in een mandje gelegd, en er roze en blauwe eitjes omheen gelegd zodat de gastvrouw zelf ook nog wat te snoepen had! (en het was tenslotte Pasen toen we langs gingen)

Het cadeau viel zeer in de smaak en om de hondensnoepjes werd hartelijk gelachen!
A.s. zondag gaan we weer, ik kan niet wachten!!!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten