woensdag 15 april 2015

WEEKLY DEALS

Stampin' Up! bestellen 21 april (ook voor de retired lists)

Een heleboel leuke weekly deals, sla je slag!


(Klik op het plaatje)

---

RETIRED LISTS

Op 21 april komen de retired lists uit.
Alle artikelen die niet meer opgenomen zullen worden in de nieuwe catalogus
 gaan in de uitverkoop.
De ervaring leert dat populaire artikelen binnen no-time uitverkocht zijn.
(echt waar!)
Is er dus een bepaald artikel dat je perse wilt hebben bestel het dan nu, dan grijp je er straks niet naast. (dus in dat geval: wacht niet tot 21 april!)
Op 21 april bestel ik voor de weekly deals EN voor de retired lists.

---

POSTAGE PUNCH

Een kaartje dat ik al lang geleden maakte maar dat de blog nooit haalde:


De tekst stempel is helaas niet meer te koop maar de postage punch wel en daar kun je hele leuke dingen mee doen!


Zo en nu naar buiten!
Ik ga vandaag de tuin een grote beurt geven, dat is hard nodig.
Zwaar werk, maar als alles klaar is ga ik er van genieten.
Dan ga ik op een stoel zitten met een lekker drankje en een boekje en ga ik de geur van de prachtige bloesems in mijn tuin opsnuiven!
Geniet ervan allemaal.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten