maandag 27 april 2015

HEXAGON IN DE HOOFDROL

Kunnen jullie ook maar niet wennen aan het woord "Koningsdag"?
Ik betrap mezelf erop dat ik telkens "Koninginnedag" blijf zeggen.
Tja een oude aap leer je geen kunstjes meer.... :-)

En, wat gaan jullie vandaag doen op Koninginnedag Koningsdag?
De vrijmarkt afstruinen?
Zelf spullen verkopen?
Of ga je naar de bouwmarkt of in je tuin werken en eet je
 bij de koffie een oranje tompouce?

Hoe dan ook, in ieder geval wens ik jullie er veel plezier bij!

Ik laat jullie deze week drie verschillende creaties met de Hexagon punch zien.
Hier komt de eerste:


Ik moest een beetje wennen aan de Hexagon punch maar inmiddels ben ik er 
achter dat je er hele leuke dingen mee kunt maken!
Van heel minimalistisch tot vintage; alles is mogelijk.

Misschien scoor jij wel leuke hobbyspullen op de vrijmarkt!
Lekker aan de slag zou ik zeggen enne... mocht je een leuke creatie hebben gemaakt met de Stampin' Up! Hexagon punch dan wil ik ze ook wel graag zien!
Stuur je foto in een mail aan: stampinunlimited@hotmail.com

---

CROPDAG 2 MEI



Kom je a.s. zaterdag ook croppen?
Er zijn nog enkele plaatsjes vrij dus geef je snel op.
Hier vind je alle informatie die je nodig hebt.
email naar stampinunlimited@hotmail.com om je op te geven.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten