vrijdag 24 april 2015

VRIJE VRIJDAG

Vandaag geen Vintage Friday maar een vrije vrijdag
Ja inderdaad, ik heb mezelf een vrije vrijdag gegeven!
Ik heb het de afgelopen week zo druk gehad dat mijn vintage creatie 
simpelweg nog niet af is!
Het kaartje dat ik vandaag laat zien is gemaakt door vriendin
 en teamgenootje Kitty:


In tegenstelling van wat je misschien zou denken, zijn de vlaggetjes op deze kaart niet met de banner punch gemaakt, maar met de envelope punch board.
Dat kan dus ook!

Hier kun je zien wat Kitty allemaal nog meer maakt.

---

PRE-ORDER PARTY


In de maand mei organiseer ik een pre-order party
Bij iedere bestelling die je dan plaatst, zoek je GRATIS een retired artikel uit mijn grote voorraad retired items uit.
Dat is de moeite waard!
Meer informatie volgt zo spoedig mogelijk, dus hou deze blog in de gaten.
Ben je nog niet ingeschreven voor mijn nieuwsbrief, doe dit dan nu, dan word blijf je altijd op de hoogte van alle nieuwtjes!

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking :