woensdag 22 april 2015

VAN DE NOOD EEN DEUGD

Het wilde niet zo lukken waar ik mee bezig was..
Ik wilde "even" een leuk vintage kaartje maken met de mooie vlinder stempel maar op de een of andere manier ging er steeds iets mis.
Grrr...
Kaartje nummer 1 belandde dus bijna in de prullenbak...


Kaartje nummer 2 ging er na een paar minuten achteraan...


Grrrr..... :-(
Ik begon mijn geduld te verliezen en besloot iets anders te gaan doen.
Even later heb ik de mislukte kaartjes weer uit de prullenbak gevist en van de nood een deugd gemaakt; uit de mislukte kaarten heb ik vlinders geponst en uiteindelijk kwam dit kaartje van de tekentafel:


Toch nog gelukt!

---

WEEKLY DEALS


(klik op het plaatje)

---

CROPDAG ZATERDAG 2 MEI


Op zaterdag 2 mei is het weer zover: cropdag bij Stampin' Unlimited!

Kom je ook?

Een hele dag croppen met gebruik van al mijn Stampin' Up! materialen
 inclusief lunch, koffie en thee (enzovoort) voor € 15,=
Geef je snel op want VOL = VOL
Lees hier meer informatie.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten