maandag 20 april 2015

RETIRED LISTS

Vannacht om 24.00 uur is het zover: dan komen de retired lists online 
op de site van Stampin' Up! 
http://www.stampinup.com/home/en-NL/

Altijd spannend... welke artikelen zouden er dit jaar uit de catalogus gaan?
Je kunt online winkelen als je een credit card hebt en wanneer je een bestelling doet onder de € 200,= gebruik dan deze code: WVPXF9WA
Verzending kost € 5,95
Wanneer je vannacht achter de computer kruipt en bestelt, ben je er zeker 
van dat je krijgt wat je wilt (ik lig dan op een oor!)

Ik zal morgen een extra bestelling doen ivm de retired lists.
Ik bestel om 16.00 uur, dus wil je dat ik voor je bestel, mail me dan je bestelling door voor 16.00 uur.

Tevens bestel ik morgen voor de Weekly Deals.
Wil je een van de artikelen bestellen uit de Weekly Deals van deze week, ook dan geldt: mail me je bestelling door voor 16.00 uur.




Geen opmerkingen :

Een reactie posten