maandag 20 april 2015

SO HARD TO FIND THE WORDS

Oei oei, dat was moeilijk uit bed komen vanmorgen..
Alle spieren in mijn lichaam lijken pijn te doen.
Tja, het is mooi weer en dus moest de tuin weer zijn 
jaarlijkse schoonmaakbeurt krijgen. 
Vrolijk toog ik aan de slag met de hogedruk reiniger, de bezem en de hark.
En aan het einde van de dag .. au au au .. deed alles me zeer :-)
(en hellup, het is nog lang niet klaar)
Maargoed, het was prachtig weer dus om de hele dag buiten 
te zijn was heerlijk!

Vandaag laat ik jullie een minder vrolijk kaartje zien; die moeten helaas ook gemaakt worden:


Ook vandaag wordt het weer mooi weer maar ik denk dat ik voor vandaag 
maar even mijn spieren "spaar" !
Wanneer ik klaar ben met werken pak ik er een tuinstoel bij en ga ik zitten 
kijken naar wat ik gisteren allemaal gedaan heb.
Ook dat is genieten!

Fijne dag allemaal!

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking :

  1. Dit is ook weer een prachtige kaart met de leuke techniek. Ja helaas deze kaartjes zijn ook nodig, maar ik weet uit ervaring dat ze heel goed ontvangen worden, vooral de zelf gemaakte met liefde en aandacht gemaakt voor de ontvanger.

    BeantwoordenVerwijderen