woensdag 27 mei 2015

AWESOME ARTISTIC

Awesome Artistic, dat is de naam van een stempelset uit de nieuwe catalogus
 die hoog op mijn verlanglijstje staat.
Tijdens de Stampin' Up! conventie afgelopen zaterdag maakten we er een prachtige kaart mee:


Wanneer het 2 juni is, wordt deze stempelset door mij als eerste besteld!

---

PRE-ORDER PARTY ZATERDAG 30 MEI


A.s. zaterdag is het dan eindelijk zover.
Van 11.00  tot 13.00 vieren we de introductie van de nieuwe catalogus bij mij thuis.
Kom langs voor een kopje koffie en je eigen nieuwe, dikke jaarcatalogus!
Je kunt de nodige artikelen zien en ik geef een demonstratie waar je enthousiast over zult zijn (zeker weten!)

Wanneer je tijdens deze party een bestelling doet uit de nieuwe catalogus mag je GRATIS een mooie stempelset uitzoeken uit mijn grote voorraad retired items!!

Zo'n kans laat je niet liggen!

Als je je nog niet opgegeven hebt, doe dat dan nu:
StampinUnlimited@hotmail.com



Mocht je geen tijd hebben om langs te komen maar wil je WEL graag profiteren van deze unieke actie, mail me dan jouw bestelling uit de nieuwe catalogus door voor 1 juni. Ik mail jou een lijst met mijn retired sets waaruit je er een mag kiezen.
StampinUnlimited@hotmail.com
Het minimum bestelbedrag is € 75,= om aan deze actie te kunnen deelnemen.

Lees hier meer over de PRE ORDER PARTY.

----

WEEKLY DEALS


(Klik op het plaatje)

Zit er iets voor je bij?
Laat het me weten: Stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten