vrijdag 22 mei 2015

VINTAGE FRIDAY

Voor het kaartje van vandaag gebruikte ik de stempelset " Indescribable Gift"
De bloem van deze set leent zich zo heerlijk voor inkleuren!


Ik heb eerst de achtergrond gestempeld met de achtergrond stempel " Post Card" en daarna de bloem uit de "Indescribable Gift" er overheen gestempeld.
Daarna heb ik de bloem ingekleurd met mijn aqua painters en inkt en ten slotte heb ik alle randjes bruin gemaakt met een daubertje met Soft Suede inkt.
Oja, het sentimentje (tekst) komt uit de Butterfly Basics stempelset.

Ik ben er zelf heel tevreden mee!

Wil jij een workshop volgen om bijvoorbeeld te leren met de aqua painter
 te werken? Dat kan!
Ik bied op verzoek een workshop aan waarin je verschillende inkleur
 technieken leert.
We gaan dan aan de slag met de aqua painter, de blender pennen en we markers.
Informeer naar de mogelijkheden!

Stampinunlimited@hotmail.com



Geen opmerkingen :

Een reactie posten