woensdag 20 mei 2015

KNUFFEL

Hoera, weer een leuke nieuwe Nederlandse hostess stempelset erbij: 
"Er is er een jarig, Hoera, Hoera!"
Deze set zal in de nieuwe jaarcatalogus staan die op 2 juni ingaat.


Ik heb de "dikke knuffel" gebruikt voor het volgende kaartje:


Dit kaartje zou niet misstaan op "Vintage Friday"!
Ik gebruikte wederom de techniek van het be-inkten van een embossing folder om de leuke achtergrond te krijgen. 
Dit keer gebruikte ik de Mosaic embossing folder.
De mooie bloemen komen uit de " Everything Eleanor" stempelset en die kleurde 
ik in met mijn aqua painter.

---

WEEKLY DEALS


Zit er iets voor je bij? 
Laat het me weten: stampinunlimited@hotmail.com

---

PUPPY UPDATE

Wie zeker een dikke knuffel verdient is onze kleine dondersteen.
Kijk eens hoe snel ze groeit:


Gisteren zijn we voor het eerst naar puppycursus geweest en uitgelaten dat ze was!
Geen gepiep voor deze dame als ze een grote hond tegenkomt 
(zelfs een Deense Dog maakt geen indruk!)
De oefeningen zijn nog wel moeilijk voor haar omdat ze het liefste als een stuiterbal
 door het leven gaat.
De komende week gaan we dus een heleboel commando's oefenen.
Hadden we het al druk; we krijgen het nu nog drukker :-)



Op de terugweg in de auto (dat vind ze nog een beetje eng) had ze geen energie meer om te piepen; zo moe was ze! Binnen een seconde waren haar oogjes dicht!
Voor ons betekende het een rustige avond voor de TV toen we thuiswaren. ;-)

---

PRE ORDER PARTY 30 MEI

De presentatie van de nieuwe jaarcatalogus mag je niet missen!
Kom daarom ook naar de Pre Order Party op 30 mei

Tijdens de party presenteer ik een aantal nieuwe artikelen uit
de jaarcatalogus 2015 - 2016
Je kunt ze dan met eigen ogen zien, voelen en ruiken :-)
Bij iedere bestelling die je plaatst, zoek je GRATIS een retired artikel uit mijn grote voorraad retired items uit. Er zitten hele mooie stempelsets tussen!

Dat is de moeite waard!


Datum: 30 mei
Tijd: 11.00 - 13.00 uur
Kosten: € 4,95 inclusief kopje koffie/thee met iets lekkers en jouw eigen nieuwe dikke jaarcatalogus die je mee naar huis mag nemen!




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten