maandag 18 mei 2015

STAMPIN' UP! CONVENTIE

A.s zaterdag is er een regionale Stampin' Up! conventie in Duiven waar ruim 200 Stampin' Up! demonstratrices samen zullen komen voor presentaties, 
make & takes en nog veel meer.
Onderling swappen we en daarom is het leuk als je een aantal zelfgemaakte
 swaps bij je hebt.
Ik had me voorgenomen er 50 te maken maar poe... dat viel nog niet mee...

Met ons puppy in huis kom ik echt handen te kort en dus kreeg ik - heel lief - hulp van wat vriendinnen bij het maken van mijn swaps.
Gelukkig, ze zijn op tijd afgekomen voor a.s. zaterdag als we naar de Stampin' Up! conventie gaan!


Voor deze creaties gebruikte ik drie van de vijf nieuwe in color kleuren.
Kun jij al raden welke kleuren mijn favorieten worden? :-)

Voor de achtergrond (achter de auto) gebruikte ik de achtergrond stempel die in de set You've got this zit.
You've got this is een ontzettend mooie stempelset die in de nieuwe catalogus staat met een bloem die zich heel goed leent om in te kleuren.
Bij deze stempelset zit ook de achtergrond stempel die ik hier voor deze tag 
gebruikt heb. 


Ladies, allemaal tot ziens zaterdag op de conventie; ik heb er zin in!

---

PRE-ORDER PARTY 30 MEI

Langzaam beginnen de aanmeldingen voor de PRE-ORDER PARTY op 
30 mei binnen te druppelen.
Kom jij ook?
De presentatie van de nieuwe jaarcatalogus mag je niet missen!

Tijdens de party presenteer ik een groot aantal nieuwe artikelen uit
 de jaarcatalogus 2015 - 2016
Je kunt ze dan met eigen ogen te zien, te voelen en ruiken :-)
Bij iedere bestelling die je plaatst, zoek je GRATIS een retired artikel uit mijn grote voorraad retired items uit.
Dat is de moeite waard!


Datum : 30  mei
Tijd: 11.00 - 13.00 uur
Kosten: € 4,95 inclusief kopje koffie/thee met iets lekkers en jouw eigen nieuwe dikke jaarcatalogus die je mee naar huis mag nemen!

Schrijf je in: stampinunlimited@hotmail.com

Built for Free Using: My Stampin Blog




Geen opmerkingen :

Een reactie posten