maandag 4 mei 2015

BOKEH

Morgen, 5 mei ga ik weer Stampin' Up! bestellen.
Als je me vandaag je bestelling doorgeeft, neem ik die morgen mee.

Ook ik moest natuurlijk de nu zo populaire Bokeh techniek uitproberen en dus toog ik afgelopen zaterdag aan de slag met mijn spullen.
Eerst was ik niet helemaal tevreden met het resultaat maar hoe maar na een tijdje "rommelen" had ik toch een achtergrond gemaakt die er mee door kon.
Dit is het eindresultaat geworden:


Misschien valt het je op dat dit enkel nog maar een kaartfrontje is; ik heb nog geen eens tijd gehad om mijn maaksel te matten en op een kaart te plakken :-(
Dat moeten jullie me dan maar even vergeven !

Ook leren hoe de Bokeh techniek werkt?
Kom een workshop doen bij Stampin' Unlimited! en ik leer het je.
Informeer naar de mogelijkheden.

---

PRE-ORDER PARTY

Op 30 mei organiseer ik een PRE-ORDER PARTY
Tijdens de party presenteer ik een groot aantal nieuwe artikelen uit
 de jaarcatalogus 2015 - 2016
Je kunt ze dan met eigen ogen te zien, te voelen en ruiken :-)
Bij iedere bestelling die je plaatst, zoek je GRATIS een retired artikel uit mijn grote voorraad retired items uit.
Dat is de moeite waard!



Datum : 30  mei
Tijd: 11.00 - 13.00 uur
Kosten: € 4,95 inclusief kopje koffie/thee met iets lekkers en jouw eigen nieuwe dikke jaarcatalogus die je mee naar huis mag nemen!

Schrijf je in: stampinunlimited@hotmail.com

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten