vrijdag 1 mei 2015

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen 5 mei

Een druk weekend staat er op het programma voor mij:
Morgen heb ik een huis vol croppers en zondag ga ik naar de verjaardag van een scrapvriendinnetje.
Een weekend dat in het teken staat van creativiteit dus; dat wordt weer gezellig!

Vandaag het laatste kaartje uit de serie "Hexagon in de hoofdrol" en 
omdat het vrijdag is..
juist!
een vintage versie:


Voor dit kaartje gebruikte ik allerlei kleine stukjes papier uit mijn restjesbak.
Het is dus eigenlijk ook nog een hele milieu vriendelijke kaart! :-)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de afgelopen week drie verschillende creaties met dezelfde pons te zien.
Graag hoor ik jullie commentaar!

---

PRE-ORDER PARTY

Op 30 mei organiseer ik een PRE-ORDER PARTY
Tijdens de party presenteer ik een groot aantal nieuwe artikelen uit
 de jaarcatalogus 2015 - 2016
Je kunt ze dan met eigen ogen te zien, te voelen en ruiken :-)
Bij iedere bestelling die je plaatst, zoek je GRATIS een retired artikel uit mijn grote voorraad retired items uit.
Dat is de moeite waard!



Datum : 30  mei
Tijd: 11.00 - 13.00 uur
Kosten: € 4,95 inclusief kopje koffie/thee met iets lekkers en jouw eigen nieuwe dikke jaarcatalogus die je mee naar huis mag nemen!

Schrijf je in: stampinunlimited@hotmail.com



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten