maandag 29 juni 2015

GEBOORTEKAARTJE

(Klik op het plaatje om de foto groter te zien)

Het afgelopen weekend werden mijn buren opa en oma.
Voor de negende keer!
Hun zoon - mijn voormalige buurjongen dus - en zijn vrouw 
kregen een prachtige zoon.
Reden natuurlijk om een leuk geboortekaartje te maken.
De geweldig leuke stempels die Stampin' Up! heeft om geboortekaartjes 
te maken staan nog op mijn verlanglijstje dus ik heb voor dit doel 
andere stempels uit de kast getrokken.


Ook de enveloppe kreeg een leuke stempel!

Ik ga het kaartje zo meteen even bij de kersverse vader en moeder in 
de bus doen want die wonen hier niet ver vandaan.
En daarna... Ik denk dat ik daarna het kinderbadje voor Floor ga vullen 
met water want die is niet vooruit te branden met deze temperaturen.
Met mijn slippers en korte broek mag ik ook nat worden want 
gegarandeerd dat dat gaat gebeuren!

---

HOE KRIJG JE STAMPIN' UP! PRODUCTEN GRATIS?



Door nu in te stappen als demonstratrice!
Je hebt nog maar een paar dagen en dan is deze SUPER-actie afgelopen.


Wat moet je doen voor meer dan € 200,= aan Stampin' Up! producten
 voor maar 129,= ?
Stap in bij mijn team!  Vandaag nog!  Mail je me?
Voor deze actie alleen al!

Je zoekt voor € 175,= aan producten uit PLUS nog 2 GRATIS EXTRA stempelsets naar keuze uit de catalogus (en als je slim bent kies je dure sets!)
Is dat gaaf of is dat gaaf?

Tot 30 oktober koop je dan met 20% korting voor jezelf. 
Koop je voor 30 oktober minimaal € 363,= dan mag je zelfs nog langer blijven. 
Totdat je geen zin meer hebt. 
Geen addertjes, geen terugbetaling, geen gezeur.
Misschien vind je ondertussen zelfs wel klanten of probeer je een party te geven.
Wie weet waar dit nieuwe avontuur je brengt.
Hoor ik snel van je?

Weet je het al zeker?
Klik dan hier

stampinunlimited@hotmail.com





Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten