vrijdag 26 juni 2015

VINTAGE FRIDAY

Daar is-ie dan eindelijk weer: vintage friday!
Na twee weken afwezigheid hierbij mijn vintage creatie voor deze week:



Dit super leuke doosje maakte ik met de nieuwe thinlits van Stampin' Up! : de Baker's Box thinlits (ik noem het stiekem gewoon een melkkarton)
Met een hartje uit een andere thinlits-set (mini treat bag thinlits) maakte ik een uitsparing in de voorkant waar ik een stukje sheet achter plakte.
Maar eerst bestempelde ik het hele doosje met bloemetjes die ik met mijn aqua painter inkleurde; een heerlijk ontspannend werkje!

De leuke libelle (Awesomely Artistic) embosste ik met gouden embossing poeder.
Het doosje is bedoeld voor een vriendin van me waarvan ik een tijd lang een bench voor in de auto te leen kreeg. 
Floor is inmiddels uit de bench gegroeid en zit nu parmantig op de achterbank naar buiten te kijken als ik rijd, dus de bench kon weer terug naar de rechtmatige eigenaresse.
En laat ik nou weten dat deze dol is op chocolade... :-)
Dus wat zit er in deze box? Juist! Chocolade!
Heerlijke chocotofs om lang van te genieten.
Ik hoop dat ze er blij mee is!

---

CORRECTIELIJST

Hebben jullie het correctielijstje voor de nieuwe catalogus al gezien?
Ondanks dat de catalogus zorgvuldig samengesteld wordt, zijn er hier en 
daar toch een paar foutjes ingeslopen.
Pak je catalogus erbij en corrigeer direct de foutjes met behulp van dit lijstje.

---

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten