vrijdag 5 juni 2015

VINTAGE FRIDAY

My favorite part of the week!



Deze kaart maakte ik met de prachtige hostess set "Best Thoughts " 
Oke, ik ben er even mee bezig geweest, maar dan HEB je ook wat!
Is het geen plaatje?

Eerst stempelde ik de bloem en kleurde haar in met mijn aqua painter.
Daarna plakte ik de bloem zorgvuldig af met (stukjes van) gele post-its en stempelde ik de achtergrond met de tekststempel uit de set "The Open Sea"
Daarna bewerkte ik de kaart met de spetters uit  de set "Gorgeous Grunge" en met de tekst "Happy Birthday" uit de set "Butterfly Basics"
Als laatste bewerkte ik de hele kaart met mijn daubers met de kleuren Tip Top Taupe, Delightful Dijon en Soft Suede om een vintage effect te krijgen.
Al zeg ik het zelf: ik vind het kaartje zeer geslaagd :-)

---

DEMONSTRATRICE WORDEN?

Wil jij ook Stampin' Up! demonstratrice worden?
Dan is dit je kans!
Wanneer je in de maand juni instapt, krijg je 2 gratis stempelsets naar keuze BOVENOP je normale instap-voordeel
(je betaalt €129,= voor je starterspakket en zoekt artikelen uit t.w.v. € 175,=)

Twijfel niet en hak die knoop door; je zult er geen spijt van krijgen!
Wil je meer informatie?
Mail me dan en ik vertel je alles dat je moet weten:
 stampinunlimited@hotmail.com

Weet je het al zeker?
Klik dan hier

Nog even alles nalezen?
Klik dan hier

---


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen :

Een reactie posten