maandag 8 juni 2015

GIFT BAG PUNCH BOARD

Wat een ontzettend gaaf ding is dat Gift Bag Punchboard!
(Ik moet daar binnenkort maar snel een workshop mee inplannen)
Om de nieuwe In Color kleuren te showen maakte ik voor de PRE-ORDER PARTY van vorige week een vijftal leuke mini-gift-bags:





 

De bloem is afkomstig uit de set "Choose Happiness" en ik kleurde de vijf bloemen in met mijn aqua painter en de vijf nieuwe kleuren.
De kleur "Tip Top  Taupe" gebruikte ik tevens voor het stempelen van de bloem op het kraft papier waarvan ik de zakjes maakte.
Om de bloemen zo mooi glanzend te krijgen deed ik er een beetje Christal Clear op toen ik klaar was met inkleuren. (Laat het daarna goed drogen)
Dit punchboard ga ik op zeker HEEL vaak gebruiken!

Vind jij die nieuwe In Color kleuren nou ook zo mooi maar wil je niet meteen een 
heel pak cardstock of een hele rol lint aanschaffen dan heb ik een leuke aanbieding:




AANBIEDING:

 Een half pak cardstock A4 (12 vel) plus 1 meter dotted lace in de In Color kleur die jij wenst voor € 5,95
Wil je van deze aanbieding gebruik maken stuur me dan een mailtje en zeg me in welke kleur(en) je een kit wilt ontvangen.
stampinunlimited@hotmail.com

---

PUPPY UPDATE

Hebben jullie allemaal genoten van het weekend?
Het weer was er prachtig voor en wij zijn er zaterdag op uit getrokken met Floortje naar vrienden in Valkenswaard om lekker door de bossen te lopen met de honden.

Wat hebben we gelachen om Floortje's eerste kennismaking met
 het fenomeen "zwemmen" :-)
De super goed getrainde hond van onze vrienden ging het water in om een dummy te apporteren en Floor zat op de kant met open bek toe te kijken
 (bij wijze van spreken)


Dat was leuk!
Zij wilde het water ook wel in natuurlijk!
En daar ging ze dan; eerst nog wat onwennig, maar al gauw was het hek van de dam en sprong ze al een dolle rond in het water.

Toen ze opeens even geen grond meer onder de pootjes voelde zwom ze weliswaar snel terug naar de kant om op het droge even de schok te verwerken, maar ook dat was alweer gauw vergeten en daar ging ze weer!

Een kletsnatte hond die vervolgens heerlijk in het zand gaat zitten graven ziet er dan zo uit:


OEPS..... :-)

Mijn vriendin Margot is fotograaf en we hadden afgesproken dat zij een aantal mooie foto's van Floortje zou maken (VOORdat ze er zo uitzag als hierboven uiteraard!)

Ons Floortje leek wel een fotomodel met zoveel mensen om haar heen!


Aan het einde van de dag was mevrouw zo moe dat ze gedragen moest worden!

En nu is het wachten op de foto's...
Ik ben heel nieuwsgierig en natuurlijk gaan deze foto's verwerkt worden in een mooi Project Life boek; wordt vervolgd!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen :

Een reactie posten