woensdag 10 juni 2015

WEEKLY DEALS



Zit er iets voor je bij?
Laat het me weten en ik bestel het voor je:
stampinunlimitd@hotmail.com

---

!!ACTIE!!
-
Let op!!
-
Het lezen van deze actie is op eigen risico
-
Het is te mooi om waar te zijn

Tis ongelooffelluk

lees snel verder
-




Wat moet je doen voor meer dan € 200,= aan Stampin' Up! producten
 voor maar  129,= ?
Stap in bij mijn team!  Vandaag nog!  Mail je me?
Voor deze actie alleen al!

Je zoekt voor € 175,= aan producten uit PLUS nog 2 GRATIS EXTRA stempelsets naar keuze uit de catalogus (en als je slim bent kies je dure sets!)
Is dat gaaf of is dat gaaf?

Tot 30 oktober koop je dan met 20% korting voor jezelf. 
Koop je voor 30 oktober minimaal € 363,= dan mag je zelfs nog langer blijven. 
Totdat je geen zin meer hebt. 
Geen addertjes, geen terugbetaling, geen gezeur.
Misschien vind je ondertussen zelfs wel klanten of probeer je een party te geven.
Wie weet waar dit nieuwe avontuur je brengt.
Hoor ik snel van je?

Weet je het al zeker?
Klik dan hier

stampinunlimited@hotmail.com


Geen opmerkingen :

Een reactie posten