maandag 6 juli 2015

TIJD VOOR TAART

Niet dat ik iets te vieren heb ofzo..
Neehoor, gewoon zomaar!
Met de leuke thinlits van Stampin' Up! maak je snel een leuke taartpunt
waar je een cadeautje voor de ontvanger in kunt verstoppen.
Aan de achterkant vouwt de taartpunt eenvoudig in elkaar dus er hoeft niet gesloopt te worden om het lekkers dat erin zit (of het cadeautje) te bemachtigen!


Je versiert hem uiteraard op je eigen manier.
Ik maakte er hier een strookje omheen met mooi zilverkleurig lint waar ik bloemetjes op plakte. En bovenop een paar rode rozen, helemaal leuk toch?


Ook iets te vieren? Geef jezelf dan de thinlits cadeau!
(ik zit altijd zo vol goede ideeën, hahaha!)

---

SHARES

Hebben jullie de nieuwe papier shares al gezien?
Als daar niets voor je tussen zit, dan weet ik het niet meer!
Ik kocht alle papier lijnen in en stelde leuke pakketten voor jullie samen.

Kijk hier voor de shares:


Mocht je vragen hebben of wensen die je niet terug vindt bij de shares, 
laat het me dan weten: stampinunlimited@hotmail.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten