vrijdag 3 juli 2015

VINTAGE FRIDAY

Overleven jullie de hitte?
Ik heb er moeite mee en mijn hondje ook!
Veel actie vertoont Floortje niet; ze ligt het liefst de hele dag op de tegels in 
de gang te suffen.
Tja... ik kan het haar niet kwalijk nemen.

HOT DOG

En ik?
Als ik niet hoef te werken zit ik binnen, maak ik het zo koel mogelijk en
 probeer ik wat leuks te maken.
Voor Vintage Friday is dat nooit moeilijk!

Dit is mijn creatie voor deze week:





Ik maakte dit leuke tasje uiteraard met het gift bag punch board.
Ik gebruikte de lengte van een heel vel kraft papier en dan 
wordt het een lang zakje.
Ik beplakte het zakje met het mooie typeset papier en daarna stempelde ik de nodige bloemen in de kleuren Tip Top Taupe, Delightful Dijon en Early Espresso 
en die plakte ik erop.
Het geheel maakte ik af met een strik van het dotted lace 
in de kleur
 Delightful Dijon.

----

Ik had afgelopen week een leuk mazzeltje:
Ik reed langs een van de weinige winkels in ons dorp(je)
 - die ook nog eens gaat sluiten -
 en zag daar de helft van de inventaris op de stoep staan.
Voor oud vuil wel te verstaan.
In het voorbijrijden zag ik een mooie kaartenstandaard staan.

IEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

EEN KAARTENSTANDAARD?

Ik trapte zowaar op mijn rem zonder in mijn achteruitkijkspiegel te kijken.
Oeps... (blonde vrouw achter het stuur)
Gelukkig zat er niemand achter me en ik kon snel terugrijden.
De kaartenstandaard was zo groot dat ie nauwelijks in mijn auto paste
 (of is mijn auto zo klein?) maar na enig passen en meten kreeg ik hem erin.
Floor zat op de achterbank alles met lede ogen aan te zien
 (baasje is soms een beetje vreemd)



Blinnie is dus helemaal gelukkig.
Waar ik het ding laat; geen idee!
Maar ik ben er in ieder geval blij mee :-)

---

ZOMER ACTIE


Wanneer je in de maanden juli en/of augustus een bestelling plaatst van 
tenminste € 75,= maak je kans op deze super leuke banner kit:


Daar kun je natuurlijk een hele leuke banner van maken,
maar er zijn nog zoveel MEER mogelijkheden!
Kijk hier maar eens:


Kortom, een hele leuke prijs om te winnen!

Mail me je bestelling en ik doe voor jou een lootje in de hoge hoed.
Op 1 augustus trek ik de winnaar.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen :

Een reactie posten