vrijdag 11 december 2015


STAMPIN' UP! UITVERKOOP

EXTRA bestelling om 20:00 uur!!!


De eindejaars uitverkoop is begonnen
en OP = OP
---
VINTAGE FRIDAY

Mijn favoriete dag van de week!
Voor dit kaartje haalde ik wederom mijn aqua painter te voorschijn en toen het kaartje af was, borduurde ik er een mooi stik-randje omheen.


De stempel die ik gebruikte voor de banner rechtsboven is helaas retired maar de bloemetjes op de label stempelde ik met mijn set "Awesomely Artistic" 
dit is een van mijn favoriete vintage stempelsets!
De bloemetjes zijn niet van Stampin' Up!

---

ZIEKENHUIS UPDATE

Zoals wellicht niet iedereen weet ben ik alweer zo'n drie weken thuis.
De beenmerg transplantatie is goed gegaan en gisteren was dat drie weken geleden.
Ik sta nu onder strenge controle en moet een paar keer per week naar het ziekenhuis.
Opnieuw breekt er een spannende tijd aan; de toekomst zal uitwijzen of alle cellen goed aanslaan en zich gaan nestelen in mijn beenmerg.
Ik merk nu, dat ik eigenlijk nu pas een beetje bang wordt....
Alle ellende is achter de rug en nu is het afwachten.
Dat maakt me wel wat onzeker maar ach, "doemdenken is geen optie" zegt Remco altijd en dat is onze lijfspreuk geworden.

Ik ben dolblij thuis te zijn, wat heerlijk is dat toch om al je vertrouwde spulletjes om je heen te hebben en weer lekker in je eigen bed te slapen.
(alhoewel ik nu voornamelijk wakker lig! Overdag slaap ik echter weer heel veel)
Ik ben extreem moe maar ik zit nu ook nog in de periode na de chemo
 dus dat speelt ook mee.
Moe en misselijk en een heleboel andere ongemakjes, dat dekt de lading wel.
Leuk is het niet, maar als ik denk aan wat ik achter de rug heb...
dan is dit peanuts!

Kleine stapjes Belin, iedere dag weer ietsiepietsie beter!

---

BLOGHOP TEAM UTOPIA 31 DECEMBER 2015

Kom je ook hoppen op 31 december?
Op die dag organiseert Team Utopia een blog hop; er valt heel wat moois te zien.
Even leuke creaties kijken achter je PC met een bakkie koffie erbij voordat je aan die drukke dag gaat beginnen waarbij je ook nog eens heel laat moet opblijven!
Mijn twee downlines Kitty en Margot doen ook mee.
Het is de moeite waard alvast nu een kijkje op hun blog te nemen:

Margot:
http://www.margotstampinlife.blogspot.nl/

Kitty:
http://www.kitsstampin.blogspot.nl/

Veel plezier!


Built for Free Using: My Stampin Blog






2 opmerkingen :

  1. Gaaf kaartje Belinda, en met die kleine stapjes komt het best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om weer zo'n mooi vintage kaartje van je te zien! Meid je doet het fantastisch. Blijf vertrouwen op de artsen,dat heeft je tenslotte al hier gebracht. En dank je wel voor de verwijzing naar onze blogadressen. Nu al zin in om met die mooie nieuwe spullen aan de slag te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen