maandag 28 december 2015

VOORJAARSCATALOGUS

verzamelbestelling 10 januari 2016


Al mijn vaste klanten ontvingen er al een: de prachtige nieuwe voorjaarscatalogus en de SAB flyer voor 2016!
Wil jij hem ook ontvangen? Dat kan.
Mail me je adres gegevens en ik stuur ze je kosteloos toe!
Stampinunlimited@hotmail.com

---

BLOGHOP TEAM UTOPIA 


Komen jullie op 31 december ook allemaal de bloghop van Team Utopia bezoeken?
Zet het in je agenda en neem op deze Oudjaarsdag even lekker de tijd om te hoppen!
Een groot aantal demonstratrices van Stampin' Utopia! heeft hun best gedaan om mooie voorbeeld creaties voor jou te maken om door geïnspireerd door te worden.
Uiteraard werkt iedereen met de nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en/of de SALE-A-BRATION flyer.

KOMT DAT ZIEN!

WE GAAN OM 09:00 UUR 'S OCHTENS ONLINE!

---

SQUARE PILLOW BOX

Vandaag laat ik jullie een leuke creatie zien met de Square Pillow Box.
Bovenop het doosje maakte ik een rendier (punch art):



Op onderstaand plaatje kun je zien welke ponsen ik gebruikte.
Wees inventief! 
Misschien heb jij niet alle onderstaande ponsen in je bezit, maar kijk
wat je wel hebt en ga daarmee aan de slag.
Je komt al gauw een heel eind!



---

Hierbij een filmpje waarin je kunt zien hoe eenvoudig het is om met de Thinlit Dies van Stampin' Up! snel iets leuks te maken!



---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten