woensdag 1 juni 2016

NIEUWE CATALOGUS

Stampin' Up! bestellen 3 juni
Stampin' Up! bestellen 13 juni

Lang gewacht en stil gezwegen,
nooit verwacht en toch gekregen!

EINDELIJK
Daar is-ie dan: de nieuwe jaarcatalogus!




Wil jij graag een papieren exemplaar ontvangen?
Tegen verzendkosten stuur ik je er eentje toe; mail me je adres gegevens en
 ik regel het voor je.
Stampinunlimited@hotmail.com


RECRUTING ACTIE


Iedere nieuwe demonstratrice die instapt mag in de maand juni 2 GRATIS
 stempelsets uitzoeken, ongeacht de waarde.
Dit voordeel kan oplopen tot wel € 126,=!


STAMPIN' REWARDS JUNI

Bij een party vanaf € 350,= krijgt de gastvrouw € 35,= extra Stampin' Rewards.
Dit is bovenop de 10% die ze ook krijg vanaf € 200,=
(dus bij een party waar € 375,= wordt omgezet, 
krijgt de gastvrouw aan Stampin' Rewards: 12% PLUS € 35,=)
Plaats je als klant een bestelling van € 375,= dan krijg je die extra
 € 35,= uiteraard ook.

Is jouw verlanglijstje al klaar?


Ik ga bestellen op 3 juni en op 13 juni weer.
Stuur me je bestelling en ik maak het in orde voor je.

---


Geen opmerkingen :

Een reactie posten