vrijdag 3 juni 2016

VINTAGE FRIDAY

Stampin' Up! bestellen 13 juni


Dit kaartje maakte ik met gebruik van het geweldig mooie glitterpapier dat in
vijf kleuren verkrijgbaar is.

De Timeless Textures stempelset is een van mijn favoriete sets;
je kunt er alle kanten mee op.
Op deze kaart stempelde ik met een van de stempels uit deze set de
 linkerzijde van deze kaart.
Als je eerst even afstempelt voordat je definitief op je kaart stempelt, 
krijg je een mooi oud ogend effect.

Eigenlijk was dit kaartje snel af, maar het resultaat mag er zijn toch?

UPDATE

Ik krijg soms mailtjes van mensen die vragen hoe het nu met me gaat.
Wel, het gaat GOED!
Onlangs was het zes maanden geleden (wat vliegt de tijd!) dat ik mijn beenmerg transplantatie kreeg en dus tijd voor een beenmergpuntje.
De uitslag hiervan was GOED!!
Uiteraard zijn we daar ontzettend blij mee :-)

Ik slik nog steeds ontzettend veel medicijnen en heb weinig energie maar
het gaat iedere dag een stukje beter!
Telkens komt er weer een stukje van de oude Belinda terug!
(kan niet wachten tot ik van de Prednison af ben en niet meer zo'n 
dikke kop zal hebben!)

Deze morgen heb ik mijn haar geblondeerd (na de chemokuren was het 
grijs terug gegroeid!) en ook dat voelt weer aan als weer een stapje op weg naar de oude Belinda.


Wie het natuurlijk allemaal niets uitmaakt welke kleur haar ik heb,  is Floor.
(Remco maakt het trouwens ook niet uit!)
Wat een schat van een hond hebben we toch!
Haar uitlaten is nog te zwaar voor me, maar ik loop wel af en toe een stuk met 
Remco mee als hij haar uitlaat.


(Op deze foto was ik trouwens nog grijs!)

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten