woensdag 13 juli 2016

MOROCCAN SUITE

Stampin' Up! bestellen 21 juli



Toen de nieuwe catalogus uitkwam, werd ik direct verliefd op 
de stempelset "Moroccan Nights"
En het koperkleurige embossing poeder moest en zou ik ook bestellen.
Zie hier het resultaat:




141718 (22 euro)


Hieronder volgt de werkbeschrijving voor deze kaart:

Ik gebruikte de kleuren Delightful Dijon, Old Olive en Crazy Cajun en bewerkte de grootste stempel uit deze stempelset met mijn daubers.
Uit de afdruk sneed ik vervolgens een vierkant op de gewenste maat 
(maak even een malletje)



Dit deed ik drie keer en plakte de drie vierkantjes op mijn kaart.


Vervolgens heat-embosste ik de lantaarntjes, knipte ze uit en plakte ze op de kaart.
Nog een sentiment erbij (uit de nieuwe Nederlandse Stempelset
 "Recht uit het hart") en mijn kaartje was af!
Wat vinden jullie ervan?

---

BONUS DAYS


Vergeten jullie die mooie actie niet?
Bij iedere bestelling van € 60,= een waardecoupon van € 6,= cadeau
(in te wisselen in augustus)
Op 21 juli bestel ik weer!
Stampinunlimited@hotmail.com

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten