maandag 18 juli 2016

PRETTY KITTY

Stampin' Up! bestellen 21 juli

Voor komende week zijn hoge temperaturen voorspeld en ik kan 
daar niet zo goed tegen (en mijn hond trouwens ook niet!)
Dus, morgen en overmorgen zit ik waarschijnlijk binnen en hou 
ik de boel zoveel mogelijk dicht tegen de hitte.
En wat ga ik dan doen?

Juist! 

Lekker creatief bezig zijn natuurlijk!

Deze kaarten maakte ik met de nieuwe set "Pretty Kitty":





Ik was lekker bezig, dus heb maar gelijk een serie van drie gemaakt!
Als je de afbeelding stempelt om in te kleuren heb je Stazon inkt nodig;
deze loopt niet uit als je met water en je inkten werkt.
Verder gebruikte ik ook "echt" aquarel papier, dat vind ik het fijnste werken.
Het papier dat ik heb, is echter nogal grof geschept.
Daarom gebruik ik gewoon de achterkant!
Dat gaat prima; het papier zuigt iets minder dan de voorkant, 
maar dat vind ik geen probleem.

---

BONUS DAYS
(klik op het plaatje om naar de webshop te gaan)

De actie loopt nog steeds:
Bij iedere € 60,= die je bestelt, krijg je een waarde coupon van € 6,= gemaild.
De waardecoupon kun je in de maand augustus verzilveren.
Op 21 juli bestel ik weer!
Stampinunlimited@hotmail.com

---


2 opmerkingen :