woensdag 10 augustus 2016

BELLA

Stampin' Up! bestellen 12 augustus

Zon en regen vandaag, alles door elkaar.
En ja, het is best een beetje fris.
Behalve als het zonnetje even ECHT doorkomt, dan is het gelijk weer 
heerlijk weer.
Ze zeggen dat de herfst eraan komt, bah..
Maar volgende week wordt het weer mooi weer.
Zo'n dag als vandaag is ideaal om mijn voorraad kaarten
bij te werken:

Voor een vriendinnetje die van geel/oranje houdt en 
gek is op haar hond, maakte ik deze kaart:


De kleur cardstock en DSP die ik gebruikte is Flirty Flamingo

Van een klant kreeg ik een leuk kaartje toegestuurd:


Grappig hé, die drie gekleurde kikkertjes?
Ze komen uit de hostess set "Love you Lots"


Deze unieke stempelset is enkel verkrijgbaar als hostess set.
Wil jij weten hoe je in het bezit komt van deze leuke stempelset?
Mail me dan voor meer informatie of kijk in je catalogus op
 pagina 197 - 201 om te zien hoeveel Stampin' Rewards je nodig hebt
om deze set uit te kunnen kiezen.

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten