vrijdag 5 augustus 2016

HARTENDIEFJES

Stampin' Up! bestellen 12 augustus

Ik kan er niets aan doen: ik blijf de hardwood achtergrond stempel
megaveel gebruiken.
Ik ben gewoon gek op dat ding!
En ook het gaatjes prikken rondom mijn kaart kan ik
maar niet afleren.
Stampin' Up! mag dan de prikmallen afgeschaft hebben, ik prik
er nog steeds lustig op los :-)


Ik ging aan de slag met de Bloomin' Heart Thinlits en drie nieuwe 
kleuren In Color Cardstock.
(Flirty Flamingo, Peekaboo Peach en Sweet Sugarplum)


Ik bewerkte de uitgestanste harten met dezelfde kleur inkt om ze hier 
en daar wat donkerder te maken.



In het hart van de uitgestanste bloemetjes druppelde ik wat 
Glossy Accents voor een subtiel effect.


En tenslotte: de gebruikte teksten komen uit de veelzijdige Nederlandse
stempelset "Recht uit het hart" (moet je beslist hebben!)

--- 

COUPONS

Vergeten jullie niet in augustus jullie verdiende
coupons te verzilveren?
Schaf bijvoorbeeld die ontzettend veelzijdige stempelset 
"Thoughtful Branches" aan.
Ik zeg het nog maar een keer: ALLEEN verkrijgbaar in augustus!
Kijk eens op pinterest dan zie je daadwerkelijk hoe veelzijdig deze set is.
Deze prachtige creatie werd gemaakt door Bronwyn Eastley:


(klik op het plaatje om naar haar website te gaan)



(klik op het plaatje om naar Pinterest te gaan)



(klik op het plaatje om naar het PDF bestand te gaan)

---

Geen opmerkingen :

Een reactie posten